Konstigt väder!

Ena stunden skiner solen och nästa stund regnar det så smått.. Men här behövs verkligen regn nu! Så torrt som det varit länge. Hoppas bara solen snart är tillbaka :) Idag blev det promenix till Hovshaga BVC 60 min.. Lilla Wilma hade ökat till 7515 gram :) men inte så lång dock.. bara 64 cm.. så liten och kompakt :)

Ikväll blev det friskis med Gibban och Lovve. Cyklade på motionscykeln 30 min - 14 km. Orkade inte köra crosstrainern idag.. armarna kändes som spagetti idag efter gårdagens dubbelpass. Körde lite i gymet också.. men det blev inte så värst mycket mer.. Duger bra som mellandag. Hem och äta.. tacos blev det.. utan tacochips. Mums... idag har jag varit duktig med pointsen!

Ska strax ut på powerwalk med grannen.. ska bli skönt att få rensa tankarna lite.. :) Alltid fint med en promenix!

Nu har vi fått mobilt bredband också.. funkar än så länge ganska bra.. bara provat det i 20 min än :)

Återkommer!

Kladda här!

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback