Bockar av, fixar och donar



Lite underbara vårbilder :)

I övrigt är det fullt upp för det mesta här. Skönt att man hela tiden kan bocka av punkt efter punkt på långa listan :)
Dock är festprogrammen fortfarande inte klara och jag börjar tröttna på att hålla på med dom :) Men att göra samma sak 100 gånger vad gäller allting blir jobbigt i längden. Men missförstå mig inte.. självklart är det roligt också :)

Bockas av från listan för denna veckan:

¤   Hämta ringarna
¤   Ringa kantorn
¤   Boka "för-möte" med fotografen
¤   Boka ny tid med prästen för övning
¤   Beställt/bokat porslin och glas m.m.
¤   Fixat ytterligare ett partytält
¤   Ringt och bestämt för ytterligare ett stort partytält
¤   Hämtat bordsskiva
¤   Köpt klart kläder till töserna
¤   Börjat spåna på menyn
¤   Beställt tårta

Känns bra med så mycket gjort trots att det bara är onsdag idag :) Långhelg väntar.. Ska bli skönt. Inte för att det lär bli så lugnt dock. Känns som det finns en hel del att göra på stugan och Dennis ska jobba lite på annat håll också.

Viktväktarna igen på torsdag. Tappat lite motivation nu känner jag. Men får leta upp den igen.. fort som bara den. För nu är det snart dags. tror det är 38 dagar kvar tills jag är Fru Spjut nu! Huu vad fort tiden går! :D

Nu har lilla Wilma lärt sig hasa fram på golvet.. Går som tåget.. hon kryper dock inte på knäna ännu.. Men framåt och bakåt kommer hon :) Stora tjejen ju!! :D På tal om henne så börjar hon gnälla lite från sin golvposition nu och börjar nog bli lite hungrig. Så nu ska jag agera frukostvärdninna åt henne.

Men jag återkommer kanske under dagen. Känns som det finns massor att skriva :D


Kladda här!
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Mycker ni hunnit med :)

2009-05-20 @ 10:11:24
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad flitig du är med allt fix. Gräset börjar ta sig på festplatsen, tur det! Vi får ta en kväll med mat planering nästa vecka. Puss på er allihop!

Mamma

2009-05-20 @ 22:29:07
Postat av: loovve

ja vi får ta tag i träningen nu igen.. Tycker den har gömt sig någonstans, måste nog hitta tillbaka till den snart :P Blir de träning för din del i helgen? :) Hör av dig isånafalL!!

Kramar!!

2009-05-20 @ 23:16:26
URL: http://lovisamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Hej!

Hur är det med dej?

Kram

2009-05-23 @ 16:02:31
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Eva

Halloj!

Hur går det med allting? Förstår att det är MASSOR att tänka på nu ;)

2009-05-24 @ 11:39:52
URL: http://evvia.wordpress.com

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback