Är jag riktigt klok???

Vaknade i morse klockan 05.53. Wilma åt välling, Dennis steg upp för att göra sig klar inför jobbet (börjar 7). Jag låg i sängen och det dåliga samvetet från igår gnagde i mig. Hade planerat att träna igår kväll men det kom en massa annat emellan. Visserligen kom vi en bra bit på väg vad gäller bordsplacering och festprogrammet till bröllopet. Men det kändes urkasst att det bara blev en promenad på 60 min igår. Så vad gjorde jag när jag vaknade? Drog på mig lite kläder, tog mp3:n och gav mig ut i ösregnet och JOGGADE! Ja du läste rätt. Visserligen bara 30 min. Men högt tempo! Jisses vad jag har blivit knäpp :)

Men nu känns det superbra! Lite trött börjar jag bli så efter detta inlägget tänkte jag passa på att vila lite med nya Kom i Form tidningen! Wilma vilar förmiddag och Engla är hos dagmamman. Dennis kommer hem på lunch om en timme. Klockan halv 5 kör jag till friskis för att träna crosstrainer och mage bröst! Härligt! Hem och äta och sen promenix med Josse.. ska bli trevligt! :) Vi ska dock prata bröllopstårta så det gäller att hålla sig borta från skafferiet när man kommer hem ikväll. HAHA :)

Imorgon är det vägning igen. Har varit duktig denna veckan så jag hoppas det ger bra resultat. Känns inte så dock. Men det märks imorgon :) Hade massa bilder jag tog på kidsen i morse. Men battriet i kameran tog slut så jag slänger in dom senare!

Mot nya mål!

Kladda här!
Postat av: Malin

Tack för ditt pepp! Vägningen blev ju helt OK i alla fall.



Duktig du är som var ute och sprang så tidigt! :) Jag är verkligen imponerad över hur mycket du motionerar! Ha en bra dag!

2009-05-06 @ 12:36:13
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Eva

Men wow vilken hurtbulle du är!!

Vi håller också på att fixa med bordsplacering och festprogram, men vad svårt det är med bordplaceringen!! Ja ja det blir väl bra till slut får man hoppas..

Ha en bra dag!

Kram

2009-05-06 @ 14:07:14
URL: http://evvia.wordpress.com
Postat av: maria s.

Det var riktigt duktigt av dig att springa så tidigt och dessutom i det regninga växjövädret... =) snart ingen therese kvar av dig ju...hehe

Ha det bra,hörs och ses!

Kram

2009-05-06 @ 17:04:05
Postat av: Nina

Du har verkligen dom rätta takterna eller vad man ska säga : ) det går snabbt mot ert fina brölopp med : ) Så himla underbart : )

2009-05-07 @ 12:40:32
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Om du har något på hjärtat är du välkommen att skriva här!

Vad heter du?
Stammis här?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress så jag kan spana in din sida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback